Dato/Datuk/Datin/Tuan/Puan,
Terima kasih kerana mendaftarkan anak tuan/puan bagi program Motivasi Alihan Pelajar (MAP) 2011 yang akan dikendalikan oleh Dr. Tengku Asmadi pada 31 Julai 2011.
Sebagai ingatan, berikut disenaraikan beberapa perkara yang perlu diambil perhatian oleh anak tuan/puan.
- Pendaftaran perserta akan bermula seawal 8.00 pagi.
- Setiap peserta mestilah datang dengan pakaian yang kemas. Pelajar lelaki digalakkan memakai kemeja dan pelajar perempuan lebih sopan apabila berbaju kurung. Baju T-Shirt, seluar jeans, dan pakaian yang menjolok mata sama sekali tidak dibenarkan.
- Peserta juga perlu memakai kasut.
- Peserta perlu membawa buku nota dan alat tulis.
- Bawa juga kopiah, songkok atau kain sembahyang / telekung (untuk perempuan) bagi tujuan solat.
Manakala program keibubapaan pula, ibubapa diharap dapat menghadirkan diri tepat jam 5.00 petang.
Pihak penganjur juga dimaklumkan bahawa ada penjualan buku-buku MAP berharga RM15.00 setiap sebuah.
Peta ke Dewan Bukit Mahkota Clubhouse boleh diperolehi di pautan ini
Bagi yang menggunakan GPS, boleh set lokasi ke 2.87426, 101.80701.
Maklumat lanjut, layari http://map.bandarseriputra.com/ atau hubungi Khairil 012.2655.203.
Sekali lagi, kami pihak penganjur mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang telah mendaftar.
Jumpa anda semua di Dewan Bukit Mahkota Clubhousepada 31 Julai nanti.
-Khaiatbsp-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aturcara
08.00 – 09.00 Pendaftaran Peserta
09.00 – 09.30 Peraturan & Disiplin Kursus
09.30 – 10.30 Sesi 1 : Matlamat Hidup Pelajar
10.30 – 11.00 Rehat & Minum Pagi
11.00 – 01.00 Sesi 2 : Strategi Pembelajaran Aktif
01.00 – 02.00 Makan Tengahari & Solat Zohor
02.00 – 04.00 Sesi 3 : Sikap Penentu Kejayaan
04.00 – 05.00 Minum Petang & Solat Asar
05.00 – 06.00 Slot Keibubapaan & Majlis Penutup (Ibubapa diminta hadir)
06.00 Bersurai
0 comments:
Post a Comment